tatarstan - baba z szablą tatarstan - baba z szablą
197
BLOG

A ja się ucieszę! (+ moi kandydaci)

tatarstan - baba z szablą tatarstan - baba z szablą Polityka Obserwuj notkę 1

Zdązyłam?

Bez wzgledu na wynik wyborów prezydent Bul-Komorowski i tak premierem zrobi Tóska. Wierzę! No bo tak: zakłózmy, ze PiS wygra. Nie będzie jednak w stanie utworzyć rządu. Mozliwość koalicji ma tylko PO. Oczywiście - z SLD lub / i Palikotowcami.

Tak czy inaczej bardzo się ucieszę. Koalicja PO z Palikotem lub SLD skończy się tragicznie, zwłaszcza po Euro 2012. W 2013 będziemy mieć nowe wybory i towarzystwo wreszcie zostanie oderwana od złoba.

Aby zdązyć przed ciszą wyborczą, przedstawiam nizej (oczywiście jeśli kogoś zaiteresuje mój wybór) swoich kandydatów w telegraficznym skrócie. Wszyscy kandydaci do Sejmu startują z list PiSu.

 

Okręg podwarszawski

Anita Czerwińska 

 

Wrocław - okręg nr 8 (lista do Senatu)

Kornel Morawiecki

 

Wrocław

Jolanta Krysowata

 

Świętokrzyskie

Tomasz Kaczmarek

 

Warszawa

Mariusz Kamiński

 

Z zyczeniami miłej ciszy wyborczej, 

Azjata

aram name="allowscriptaccess" value="always" /> "Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania" /-/ Voltaire FUTRZAK BORYS Dusza Azjaty ze stepu. Wolny, dziki i z szablą u boku. Wolę stracić wszystko niż zdradzić to, w co wierzę. Prawdziwe zdjęcie :) Od 18 marca 2007 odwiedziło mnie tyle oto osób: Aktualnie przebywa u mnie tyle osób: Osoby, którym przyznałem Honorowy Kindżał: Anna Walentynowicz Mika Brzeziński Powstaniec Warszawski, ps."Ptyś" Maryla (Salon24, blogmedia24.pl) Konrad Szymański Vytautas Landsbergis Wenhrin (Salon24) Parakalein (Salon24) Roselyne Bachelot wyrus (Salon24) :) Komentarze nie na temat tnę. NIEZALEŻNE FORUM

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka